Elektroniczna rejestracja gości – EasyLobby® Visitor Management

Elektroniczna rejestracja gości EasyLobby Visitor Management – nowoczesne, bezpieczne i profesjonalne podejście do identyfikacji, zarządzania i monitorowania gości w obiekcie. Zaprojektowane, aby sprostać zróżnicowanym wymaganiom i potrzebom polityki bezpieczeństwa organizacji. Jest to pakiet produktów, który stanowi idealne rozwiązanie pozwalające na elektroniczne zarządzanie gośćmi zwiększając zarówno ich bezpieczeństwo jak i bezpieczeństwo w obiektu.

Elektroniczna rejestracja gości

Elektroniczna rejestracja gości EasyLobby – główne zalety w stosunku do tradycyjnej Księgi Gości:

  • Większy profesjonalizm – zapewnienie gościom pozytywnego wrażenia poprzez szybki i profesjonalny sposób rejestracji oraz wydanie spersonalizowanego identyfikatora.
  • Większa funkcjonalność – możliwość wstępnej pre-personalizacji. Dodatkowo automatyczne pozyskanie danych za pomocą skanera dokumentów oraz druk spersonalizowanego identyfikatora umożliwiającego poruszanie się po określonych obszarach. Możliwość tworzenia raportów. Automatyczne wysłanie wiadomości do pracownika z informację, że będzie miał gościa.
  • Większe bezpieczeństwo – w odróżnieniu od tradycyjnych książek gości, które przechowują informacje w sposób jawny, dane odwiedzających są bezpiecznie przechowywane w aplikacji. Dodatkowo umożliwia organizacji natychmiastową identyfikację, kto przebywa na ich obiekcie oraz w jakim celu. W sytuacjach awaryjnych informacje o gościach mogą być przesłane do stanowiska ochrony.

 Zobacz jak działa EasyLobby® Visitor Management

EasyLobby Visitor Management – moduły:

EasyLobby® Secure Visitor Management (SVM™) Software

Podstawowy moduł oprogramowania służący do rejestracji gości, w tym skanowania ID, tworzenia rekordu, drukowania identyfikatora, check-in i check-out i powiadomienia e-mail o przybyciu.

Oprogramowanie EasyLobby SVM jest zainstalowany na stacji roboczej Windows lub kiosku, zazwyczaj w holu głównym wraz z dowolną kombinacją pożądanych urządzeń peryferyjnych, takich jak skaner dokumentów, drukarka do kart plastikowych, kamera i pad do podpisów. Dzięki centralnej bazie danych (SQL Server lub Oracle) z systemu może jednocześnie korzystać  dowolna liczba użytkowników.

HID EasyLobby® Administrator

Moduł administratora programu, który umożliwia użytkownikom monitorowanie systemu w czasie rzeczywistym, generowanie raportów oraz zarządzaniem bazami danych.

HID EasyLobby® eAdvance Visitor Pre-Registration

To aplikacja internetowa, która pozwala uprawnionym pracownikom, aby szybko i łatwo dokonać wstępnej rejestracji gości online jeszcze przed przybyciem gościa. Korzystając z sieci wewnetrznej lub internetu pracownik loguje się do systemu a następnie uzupełnia prosty formularz rejestracyjny gościa.

HID EasyLobby® Secure Visitor Management Satellite

Moduł używany do kontroli i monitorowania wejścia i wyjścia w jednej lub kilku lokalizacjach wewnętrznych lub „punktów kontrolnych” dla gości, którzy już zostali zarejestrowani i otrzymali identyfikator na stanowisku pracy SVM w holu głównym.

Po przybyciu do punktu kontrolnego, identyfikator gościa jest skanowany. Na stanowisku roboczym zostają wyświetlone wszystkie informacje dotyczące gościa: zdjęcie, imię i nazwisko, poziom uprawnień, informując operatora, czy zezwolić lub odmówić wejścia na dany obszar. Poziom uprawnień jest przypisywany na stanowisku głównym SVN podczas rejestracji.

Operator tego modułu nie ma uprawnień  do tworzenia nowych rekordów gości, modyfikowania istniejących rekordów lub drukowania identyfikatora.

EasyLobby® eKiosk™ Self Registration Software

Dla mniejszy organizacji, które nie mają miejsca dla wolnostojącego kiosku przygotowano aplikację umożliwiającą samodzielną rejestrację.

EasyLobby EKIOSK pozwala na szybką i łatwą dla użytkowników rejestrację po przybyciu do obiektu przy użyciu komputera typu tablet. Na tablecie mogą być również wyświetlone pliki PDF lub HTML dla odwiedzających, aby przejrzeć i potwierdzić zgodność danych oraz akceptować regulamin.