System kontroli dostępu Chronos – wersja sieciowa

Kontrola dostępu do stref i pomieszczeń. Pełna obsługa grup dostępu, stref czasowych, daty nabycia/utraty uprawnień dostępu, historia zdarzeń, wyzwalacze sprzętowe, współpraca z systemami p-poż.

System kontroli dostępu Chronos – wersja sieciowa – do zarządzania fizycznymi systemami kontroli dostępu oraz rejestrowania i ewidencjonowania czasu pracy pracowników.

Program posiada budowę modułową umożliwiającą zakup tylko niezbędnej funkcjonalności z możliwością jej rozszerzenia w dowolnym czasie o kolejne funkcje czy interfejsy. Aplikacja została zaprojektowana z myślą i pod kątem współpracy z zewnętrznymi systemami funkcjonującymi w przedsiębiorstwie, służącymi do zarządzania personelem jak programy kadrowo-księgowe czy ERP. Architektura programu zakłada istnienie centralnej bazy danych w której gromadzone są i przetwarzane informacje, oraz stacji klienckich z interfejsem do obsługi systemu.

Dostęp do programu jest limitowany w zależności od uprawnień operatora. Program zabezpieczony jest kluczem sprzętowym HASP – każda ze stacji indywidualnie.

Identyfikacja osoby może być realizowana na podstawie karty zbliżeniowej. Spora grupa urządzeń posiada również klawiaturę numeryczną która umożliwia wprowadzenie numeru PIN.

Dane uzyskane na podstawie uzyskanych i przetworzonych transakcji z urządzeń systemu kontroli dostępu Chronos, mogą być prezentowane na ekranie w formie graficznej, drukowane w postaci zestawień i podsumowań jak również eksportowane do plików TXT, CSV, XML. Program posiada szereg wbudowanych raportów wraz z zestawem warunków i filtrów, oraz interfejs generatora raportów niestandardowych. Raporty niestandardowe mogą być zapisywane jako szablon do stosowania w przyszłości. Językiem stosowanym do budowania raportów na podstawie bazy danych jest SQL (Structured Query Language).

System kontroli dostępu Chronos - wersja sieciowa - własne raporty

Czytniki kart systemu kontroli dostępu są wykonane w wersji wodoodpornej, Heawy Duty (odporne na uderzenia), odpornej na kurz i pył. Istnieje możliwość zastosowania wielosystemowych czytników kart, umożliwiających funkcjonowanie na terenie obiektu dwu lub więcej rodzajów kart  – tego rodzaju sytuacja występuje najczęściej kiedy inwestor decyduje się na wymianę części urządzeń a chce pozostawić funkcjonujące karty bo np. ma ich dużą ilość.

Transakcje z systemu kontroli dostępu mogą być widoczne w raportach czasu pracy pracowników –  czyli na podstawie wejść/wyjść z pomieszczenia czy obiektu – może być obliczany czas pracy pracownika.

 

Istnieje możliwość dostosowania wyglądu i funkcjonalności programu do potrzeb inwestora.

 

Podstawowe maksymalne parametry systemu

  • ilość przejść z kontrolą dostępu do stref lub pomieszczeń – 1024 przejść
  • ilość pracowników: 30000 osób
  • ilość operatorów programu: 256 operatorów

 

Oprogramowanie, wymagania

  • MS Windows 7/8/10 – zalecany Windows 7
  • System 32 lub 64 bit – zalecany 64 bit
  • HDD wolne miejsce – 1 GB (głównie kopie transakcji)
  • Procesor Intel Pentium 2GHz – zalecany i5 2,5 GHz
  • Jeden wolny port USB 2.0 dla klucza sprzętowego HASP
  • Karta LAN – 100 MB
  • Baza danych – MS SQL Serwer 2008 R2 lub nowszy (500 MB – 2 GB)

To jest jakiś tekst

Oraz t

error: Content is protected !!

Facebook

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zobacz naszą politykę prywatności

W pełni respektujemy i szanujemy prawo do prywatności i ochrony danych osobowych odwiedzających nasz serwis internetowy. Niniejszy dokument określa zasady gromadzenia oraz postępowania z informacjami uzyskiwanymi w czasie realizacji usług.

POLITYKA COOKIES

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu www.cs.pl
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    1. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    3. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    4. dostosowania treści reklamowych w formie graficznej (Reklamy displayowe) przy wykorzystaniu remarketingu Google Analytics
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    1. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    3. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
    4. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
    5. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
    6. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Użytkownicy mogą zablokować usługę Analytics dla reklam displayowych oraz dostosowywać reklamy w sieci reklamowej Google w Menedżerze preferencji reklam. Można również pobrać program blokujący Google Analytics ze strony https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/
    7. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
    8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
    9. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Zamknij