Wsparcie techniczne on-line
Wsparcie techniczne on-line jest bardzo ważnym elementem zakupu urządzenia lub systemu. Wynika to z faktu, że szybka i łatwa dostępność pomocy technicznej może mieć wpływ na sprawność urządzenia, oszczędność czasu pracy, oraz stanowić o satysfakcji obsługi. Jednym słowem usługa pomocy on-line podnosi jakość i wartość urządzenia. Dlatego warto już na etapie wyboru oferty zadbać o to, aby została w niej uwzględniona pomoc techniczna on-line. W dodatku korzystne jest dla firmy, gdy ze wsparcia on-line można korzystać do końca pracy danego urządzenia lub systemu.
Control System FMN oferuje wsparcie i pomoc techniczną on-line dla wszystkich oferowanych urządzeń, programów i systemów. Nasza pomoc techniczna świadczona jest przez inżynierów mających certyfikaty i autoryzacje poszczególnych producentów urządzeń. Dlatego każdy klient może liczyć na szybką diagnozę i kompetentną radę jak rozwiązać problem. Wsparcie i pomoc techniczną świadczymy zarówno w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym. Dzięki ogromnemu doświadczeniu usługi wykonujemy szybko i profesjonalnie.
Wsparcie techniczne obejmuje:
- drukarki Fargo
- drukarki innych producentów m.in. Datacard, HiTi, Magicard, Evolis, Zebra itp.
- wszystkie urządzenia HID
- systemy do produkcji i mailingu kart
- systemy wydawania Elektronicznych Legitymacji Studenckich (ELS)
- wsparcie techniczne on-line przy montażu i instalacji zamknięć i trzymaczy drzwiowych
- pomoc przy wdrażaniu oprogramowania kartowego
- oprogramowanie Chronos KD i Chronos RCP
- pomoc przy doborze, montażu i instalacji systemów kontroli dostępu (KD)
- pomoc i wsparcie techniczne przy doborze, montażu i instalacji systemów rejestracji czasu pracy (RCP)
Control System FMN oferuje wsparcie techniczne on-line do końca pracy lub życia zakupionego u nas urządzenia lub systemu.