ZAWSZE MOŻESZ LICZYĆ NA NASZĄ POMOC ON-LINE I WSPARCIE TECHNICZNE

Wsparcie techniczne

Silne wsparcie techniczne umożliwia naszym partnerom i klientom bezproblemowe wdrażanie i korzystanie z nowoczesnych technologii i rozwiązań proponowanych przez CS FMN, HID innych kooperantów.

WSPARCIE TECHNICZNE

Oferujemy wsparcie techniczne i pomoc on-line dla wszystkich urządzeń, programów i systemów z naszego portfolio. Pomoc świadczona jest przez inżynierów posiadających najwyższe certyfikaty i autoryzacje poszczególnych producentów urządzeń.

Dbamy o to, aby diagnoza problemu była szybka, a rada, jak rozwiązać problem, kompetentna. Wsparcie świadczymy zarówno w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym, przez cały cykl pracy produktu, systemu.

Naszym partnerom zapewniamy szeroki zakres wsparcia technicznego i rozwojowego oraz pomocy on-line, poprzez spójne modele usług.

  • Najpierw wybór produktu, modelu, elementu, wersji.
  • Następnie bieżąca eksploatacja.
  • Poza tym integracja systemów i produktów,
  • i wdrażanie nowych elementów.
  • Na koniec serwis autoryzowany HID i pozostałych producentów.

Wsparcie jest bardzo ważnym elementem zakupu urządzenia lub systemu, często niedocenianym lub nawet pomijanym przy decyzji zakupu. Ten błąd szybko się ujawnia i boli już przy pierwszym problemie z nowoczesnym produktem, który miał być prosty i łatwy, a okazał się skomplikowany i trudny.

Dlatego szybka i dostępna pomoc techniczna ma wpływ nie tylko na sprawność urządzenia i zmniejszenie kosztów eksploatacji, ale również na oszczędność czasu pracy, satysfakcję obsługi i spokojną głowę kierownictwa. Jednym słowem usługa pomocy technicznej zauważalnie podnosi jakość i wartość produktu technicznego. Z tego powodu już na etapie wyboru oferty warto zadbać o to, aby została zawierała ona wsparcie techniczne lub pomoc on-line.

Zakres wsparcia technicznego

Przedsiębiorco zyskaj! Proponujemy opiekę techniczną do końca pracy i życia systemu lub urządzenia!