ZAWSZE MOŻESZ LICZYĆ NA NASZĄ POMOC ON-LINE I WSPARCIE TECHNICZNE
Wsparcie techniczne
Silne wsparcie techniczne umożliwia naszym partnerom i klientom bezproblemowe wdrażanie i korzystanie z nowoczesnych technologii i rozwiązań proponowanych przez CS FMN, HID innych kooperantów.
Oferujemy wsparcie techniczne i pomoc on-line dla wszystkich urządzeń, programów i systemów z naszego portfolio. Pomoc świadczona jest przez inżynierów posiadających najwyższe certyfikaty i autoryzacje poszczególnych producentów urządzeń.
Dbamy o to, aby diagnoza problemu była szybka, a rada, jak rozwiązać problem, kompetentna. Wsparcie świadczymy zarówno w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym, przez cały cykl pracy produktu, systemu.
Naszym partnerom zapewniamy szeroki zakres wsparcia technicznego i rozwojowego oraz pomocy on-line, poprzez spójne modele usług.
-
Najpierw wybór produktu, modelu, elementu, wersji.
-
Następnie bieżąca eksploatacja.
-
Poza tym integracja systemów i produktów,
-
i wdrażanie nowych elementów,
- oraz szeroka pomoc on-line.
-
Na koniec serwis autoryzowany HID i pozostałych producentów.
Wsparcie jest bardzo ważnym elementem zakupu urządzenia lub systemu, często niedocenianym lub nawet pomijanym przy decyzji zakupu. Ten błąd szybko się ujawnia i boli już przy pierwszym problemie z nowoczesnym produktem, który miał być prosty i łatwy, a okazał się skomplikowany i trudny.
Dlatego szybka i dostępna pomoc techniczna ma wpływ nie tylko na sprawność urządzenia i zmniejszenie kosztów eksploatacji, ale również na oszczędność czasu pracy, satysfakcję obsługi i spokojną głowę kierownictwa. Jednym słowem usługa pomocy technicznej zauważalnie podnosi jakość i wartość produktu technicznego. Z tego powodu już na etapie wyboru oferty warto zadbać o to, aby została zawierała ona wsparcie techniczne lub pomoc on-line, szczególnie gdy jest serwis autoryzowany HID lub innego producenta.
Zakres wsparcia technicznego
- pomoc i serwis autoryzowany HID dla drukarek Fargo
- drukarki innych producentów m.in. Javelin, Datacard, HiTi, Magicard, Evolis, Zebra itp.
- wszystkie karty i urządzenia HID,
- oraz systemy do produkcji i mailingu kart,
- systemy i programy do wydawania Elektronicznych Legitymacji Studenckich (ELS),
- a także pomoc on-line przy montażu i instalacji zamknięć drzwiowych,
- pomoc przy wdrażaniu oprogramowania kartowego,
- i pomoc w zakresie eksploatacji i rozwoju programów Chronos KD i Chronos RCP,
- ponadto pomoc przy doborze, montażu i instalacji systemów kontroli dostępu (KD),
- oraz pomoc i wsparcie techniczne przy doborze, montażu i eksploatacji systemów rejestracji czasu pracy (RCP).