Hasło: Jesteśmy kompetentni i profesjonalni.
Nasz serwis autoryzowany powołaliśmy do świadczenia usług na najwyższym technicznym i proceduralnym poziomie.
-
Serwis autoryzowany działa przy firmie będącej ważnym lub dużym dystrybutorem, bądź partnerem biznesowym producenta.
-
Obowiązują go zasady i procedury określane przez producenta, którym często jest duży koncern lub konsorcjum. Dlatego na podstawie wymagań i warunków serwisowych HID Global,
serwis autoryzowany HID Fargo w CS FMN ma opracowane własne procedury, opisane dość dokładnie w menu
serwis drukarek Fargo.
-
Z kolei
serwis systemów i urządzeń KD i RCP uwzględnia przepisy prawne oraz wymagania rynkowe. Ponadto, procedury i procesy serwisowe honorują normę ISO, która stanowi dodatkową gwarancję wysokiej jakości świadczonych usług.
-
Dodatkowo, autoryzowany serwis zatrudnia tylko fachowców, którzy są systematycznie szkoleni przez producentów. Dlatego autoryzowani technicy posiadają specjalne certyfikaty oraz podlegają stałym kontrolom i weryfikacjom producenta. W rezultacie potrafią szybko i poprawnie zdiagnozować problem i naprawić lub usunąć usterkę, rozwiązać problem.
Te wysokie wymagania powodują, że CS FMN zatrudnia jako serwisantów wyłącznie inżynierów z dyplomem politechnicznym lub równoważnym, oraz z biegłą znajomością angielskiego. Z kolei HID Global wymaga od naszych pracowników osobistego uczestnictwa w corocznych szkoleniach warsztatowych, organizowanych za granicą. Ponadto HID wymaga, aby pracownicy uzyskiwali pozytywne wyniki we wszystkich firmowych egzaminach prowadzonych on-line. Dlatego tak wysoko wyszkolona kadra techniczna tworzy zespół ekspertów, który wykona każde zadanie i rozwiąże każdy problem.
Serwis autoryzowany Fargo
-
posiadamy stały dostęp do wiedzy na temat drukarek Fargo oraz pozostałych urządzeń i materiałów HID Global. A w beznadziejnych przypadkach pracownicy serwisu mogą odwołać się do inżynierów producenta. Pomimo geograficznych odległości, inżynierowie obu stron nawiązują szybką łączność wszystkimi dostępnymi kanałami. Taka ścisła współpraca pomiędzy producentem i autoryzowanym serwisem jest niezbędna w przypadkach trudnych awarii, uzgadnianiu diagnozy lub przekazywaniu konkretnej wiedzy.
-
Podobnie jest z wyposażeniem narzędziowym autoryzowanego serwisu Fargo. Wyposażenie obejmuje specjalistyczne narzędzia, dedykowane do konkretnych modeli drukarek Fargo, firmowe oprogramowanie oraz zestawy części i układów elektronicznych.
-
Stały i szybki dostęp do części zamiennych producenta. Serwis autoryzowany Fargo posiada stały zapas najczęściej zużywających się części drukarek. Dlatego naprawa przebiega szybko i jest trwała. Natomiast części, które rzadko się psują, w razie potrzeby zamawiane są od ręki. I co ważne, serwis autoryzowany nie używa części zamiennych nieoryginalnych, używanych, regenerowanych lub z niepewnego źródła.
Autoryzowany serwis Fargo HID używa wyłącznie oryginalne części zamienne, dostarczone przez producenta.
-
Ponadto, procedury serwisu autoryzowanego wymagają, aby w przypadku awarii jednego elementu będącego częścią nieintergralną jakiegoś modułu, wymienić cały moduł, a nie tylko regenerować element. Taki wymóg wprawdzie podraża usługę, ale stanowi o trwałości rozwiązania, a więc również o jakości serwisu.
-
Nie bez znaczenia jest też gwarancja i okres jej działania. Praktycznie u każdego producenta warunkiem jej utrzymania są regularne przeglądy i konserwacje. W serwisie autoryzowanym Fargo właściciel drukarki posiada komfort jej użytkowania przez 2 lub 3 lata. A obok usługi gwarancyjnej ma możliwość otrzymać wsparcie on-line, solidne szkolenie z obsługi, oraz praktyczne wskazówki.
-
Dlatego rezultatem korzystania z serwisu autoryzowanego jest większa trwałość urządzenia/drukarki i rzadsze awarie. To z kolei przekłada się na oszczędność czasu pracy oraz oszczędność zmarnowanych kart plastikowych i materiałów eksploatacyjnych. A więc same plusy i w nawiązce spokój ducha użytkownika.