PROGRAM REJESTRACJI CZASU PRACY CHRONOS RCP
Program Chronos RCP
Rejestracja czasu pracy CHRONOS RCP jest specjalistyczną aplikacją służącą do rejestrowania i automatycznego rozliczania czasu pracy zatrudnionych osób. Co więcej program współpracuje z systemem kontroli dostępu oraz innymi aplikacjami korzystającymi z tej samej bazy danych.

Rejestracja czasu pracy to jeden z warunków efektywnego funkcjonowania przedsiębiorstwa, gwarantująca przejrzyste i uczciwe rozliczanie czasu pracy pracowników, a tym samym optymalne jego wykorzystanie.
Ponieważ nie istnieje uniwersalne rozwiązanie dobre dla wszystkich, opracowaliśmy skalowalny system Chronos RCP , który można dostosować do potrzeb każdego klienta.
Budowa programu Chronos
Niewątpliwie wartym uwagi jest fakt iż program Chronos RCP posiada budowę modułową, otwartą, która umożliwia współpracę z programami innych producentów oraz dalszy rozwój programu. Dodatkowo architektura programu stanowi logiczne drzewko, ilustrowane przejrzystymi ikonkami, które pozwala na intuicyjną nawigację i łatwą obsługę programu.
Poszczególne moduły programu są przemyślane, zawierają spójne funkcje dedykowane do ściśle określonego celu. Moduły są kompatybilne względem siebie, korzystają z jednej bazy danych, mogą pracować autonomicznie lub wspólnie. Taka struktura programu daje nieograniczone możliwości w budowie konkretnego rozwiązania dostosowanego do dowolnych wymagań.
Ponadto wszystkie funkcje dotyczące rozliczania czasu pracy zostały wprowadzone w oparciu o polskie prawo pracy.
Program Chronos RCP Standard
Program posiada wersję standardową, nie mniej jednak można rozbudować o dowolnie wybrane moduły pozwalające dostosować funkcjonalność do wymagań klienta. I tak, wersja podstawowa naszego programu zawiera tylko te elementy, które są niezbędne do standardowej ewidencji czasu pracy w każdej firmie. Dlatego osoby obsługujące moduł Standardowy programu Chronos RCP nie muszą plątać się i tracić czas na blokowanie niepotrzebnych funkcji. Od razu otrzymują program przygotowany do ich potrzeb.
Na koniec, proponujemy szeroką gamę usług i wsparcia technicznego przez cały czas życia programu lub systemu Chronos RCP.
Biorąc to wszystko pod uwagę, mamy nadzieję, że Chronos RCP spotka się z uznaniem naszych klientów i będzie pracował długie lata ku satysfakcji obu stron. Jednocześnie zestaw jest tak przygotowany by umożliwić samodzielną instalację i wdrożenie.
Platforma CS Chronos
Program rejestracji czasu pracy Chronos RCP należy do rodziny programów CS Chronos, wzajemnie kompatybilnych i uzupełniających się, a wraz z dedykowanymi urządzeniami tworzących platformę CS Chronos.
Ponadto poszczególne elementy systemu Chronos RCP znajdziesz w sklepie CSAdams.

Niektóre korzyści dla każdej firmy
- oszczędność czasu pracy
- unikanie pomyłek w ręcznym naliczaniu czasu pracy (program liczy wszystkie dane automatycznie)
- natychmiastowy dostęp do wszystkich danych pracownika
- automatyczne tworzenie formularzy i wyciągów kadrowych
- możliwość wykonywania wielopoziomowych statystyk
- oraz indywidualnych raportów po wszystkich danych systemu
- automatyzacja i prostota obsługi systemu RCP
- informacja z systemu może stanowić podstawę ustalania wynagrodzenia pracowników
- ponadto aplikacje web ułatwiające życie pracownikom i kadrze zarządzającej
- rejestracja czasu pracy w smartfonie lub tablecie
- aplikacja mobilna dla pracowników
- na koniec, możliwość połączenia programu RCP z innymi programami firmy, w jedną, ogólną platformę opartą na jednej bazie danych.
I co bardzo ważne: proponujemy komplet usług dla wdrożenia a potem do działającego już systemu RCP.
Polecany dla małych jak i również dużych organizacji, niezależnie od ilości zatrudnionych osób, charakteru pracy i miejsca siedziby.
Skrót działania systemu Chronos RCP
Program instalowany jest na komputerze (serwer systemu), który znajduje się w dowolnym miejscu przedsiębiorstwa. Do komputera poprzez sieć lub transmisję szeregową podłączone są rejestratory RCP stanowiące punkty rejestracyjne pracowników. Dodatkowo, mogą one również współpracować z kontrolą dostępu. Rejestrator zapisuje czas przyjścia lub wyjścia pracownika, poprzez przyłożenie karty elektronicznej (zbliżeniowej), w której jest zakodowany numer pracownika. Albo poprzez zapis odcisku linii papilarnych dłoni.
Dodatkowa funkcja karty elektronicznej pracownika, to legitymacja lub identyfikator po nadrukowaniu danych osobowych i zdjęcia.
Rejestrator zapisuje w swojej pamięci numer karty, czas i datę oraz rodzaj zdarzenia np. wejście/wyjście, prywatne/służbowe. Te dane rejestrator przechowuje aż do momentu uruchomienia programu Chronos RCP, do którego natychmiast przesyła wszystkie dane. Z kolei program Chronos przetwarza, gromadzi i rozlicza wszystkie informacje o czasie pracy oraz generuje założone raporty dla księgowości, kadr i zarządu organizacji.
Nasza oferta rejestratorów RCP jest bogata, w dodatku możesz sprawdzić cenę wielu z nich.
Niektóre funkcje programu Chronos
- Program w języku polskim.
- Obsługa innych lokalizacji (korporacje)
- Praca w sieci komputerowej(LAN, WAN)
- Możliwy dostęp poprzez przeglądarkę www
- Bieżąca rejestracja zdarzeń z uwzględnieniem ich rodzajów np. wejścia/wyjścia, wejścia/wyjścia służbowe
- Szczegółowa konfiguracja zasad pracy np. ustawianie tolerancji spóźnień, autouzupełnianie brakujących transakcji i wiele innych
- Możliwość tworzenia, usuwania i modyfikowania harmonogramów, oraz kalendarzy czasu pracy na wybrany okres lub bezterminowo
- Generator wielu raportów. Raporty dotyczące np. przepracowanych godzin, nieobecności, nadgodzin – dla poszczególnych osób oraz działów
- Obliczanie normatywnego czasu pracy z możliwością rozliczania pracowników pracujących w niepełnym wymiarze godzin
- Rozliczanie czasu pracy np dnia, tygodnia, miesiąca lub wskazanego zakresu dat
- Rozliczanie godzin nadliczbowych
- Możliwość definiowania dni np. świąt i dni wolnych od pracy
- Możliwość wprowadzania absencji dla pracownika np. chorobowe, wolne
- Automatyczne tworzenie logów operacji użytkowników programu
- Możliwość współpracy z aplikacjami finansowymi (KP, HR, MRP) – programami do rozliczeń płacowych np. Płatnik, Optima i in.
- Możliwość gromadzenia, zapisywania i eksportowania danych
- Tworzenie harmonogramów czasu pracy uwzględniających system ruchomego czasu pracy
- Przypisywanie harmonogramów zgodnie z godziną rejestracji pracownika przy rozpoczęciu pracy
- Wprowadzania i konfiguracji danych dotyczących poszczególnych pracowników tylko z poziomu administratora lub osoby upoważnionej
- Możliwość integracji z Active Directory
- Automatyczne pobieranie transakcji z urządzenia i wysyłanie danych
- Pracownicy używają specjalnych identyfikatorów zbliżeniowych, które automatycznie naliczają zdarzenia
- Bezobsługowe karty noszone przez pracowników jako identyfikatory
- Metoda bezobsługowa automatyczna – wystarczy nosić kartę jako identyfikator
- Automatyczne rozpoznawanie przerw w pracy
Pozostałe funkcje
- Wykrywanie nadużycia: „odbijania karty za kolegę”- opcja
- Automatyczne rozpoznawanie wyjścia w czasie pracy, niezależnie od liczby wejść/wyjść
- Odporność na zapominanie o skorzystaniu z czytnika przy wyjściu z pracy
- Nie ma konieczności instalacji kołowrotków i bramek
- Możliwość rejestracji czasu pracy zdalnej – opcja
- Odbijanie karty w czytniku NFC smartfona – opcja
- Możliwość zastosowania w terenie, np. na budowie, w transporcie – opcja
- Informacje zwrotne dla pracownika o czasie pracy, urlopach, nadgodzinach – opcja
- Możliwość współpracy z kontrolą dostępu poprzez kartę RFID
- Zgodność z ochroną danych osobowych, RODO
- Automatyczne ocenianie jakości pracy
- Możliwość śledzenia i analizy przebiegu dnia pracy
- Szczegółowa analiza czasu pracy
- Szczegółowa analiza przerw w pracy
- Aplikacja mobilna dla pracowników do samodzielnej analizy i kontroli czasu pracy- opcja
- Rozliczanie pracy w terenie u Klienta – opcja
- Identyfikacja pracowników
- Monitoring ilości pracowników w danym obiekcie – opcja
- Integracja karty elektronicznej z kontrolą dostępu
O pozostałe funkcjonalności pytaj obsługę techniczną CS FMN.
Ogólne wymagania sprzętowe
- MS Windows 7/8/10 – zalecany Windows 7 lub 10
- System 32 lub 64 bit – zalecany 64 bit
- HDD wolne miejsce – 1 GB (głównie kopie transakcji)
- Procesor Intel Pentium 2GHz – zalecany i5 2,5 GHz
- Jeden wolny port USB 2.0 dla klucza HASP
- Karta LAN – 100 MB
- Baza danych – MS SQL Serwer 2008 R2 lub nowszy (500 MB – 2 GB)