PROSTY I FUNKCJONALNY ZESTAW RCP DO ROZLICZANIA CZASU PRACY

Zestaw RCP

Każda firma zatrudniająca pracowników, musi w jakiś sposób rozliczać ich czas pracy. Jeśli prowadzisz firmę i wiesz, że Twoi pracownicy są Twoim najcenniejszym zasobem, zrobisz wszystko co w Twojej mocy, aby ich praca wpływała korzystnie na działania Twojej firmy.

Śledzenie czasu i obecności pracowników to jedno z najlepszych narzędzi do poprawy produktywności i wydajności. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy, kompletny zestaw RCP do szybkiego wdrożenia i natychmiastowego użytkowania.

Wykorzystując zalety systemu automatycznego zarządzania czasem i frekwencją, przeniesiesz swój biznes na wyższy poziom.

  • Śledź i rejestruj obecność i nieobecność pracowników, absencje, wolne, przerwy na papierosa, niedobór godzin i nadgodziny.
  • Łatwe i przyjazne dla użytkownika oprogramowanie Chronos do rejestracji czasu pracy jest odpowiednie dla każdej branży, również dla Twojej. Ponieważ pomaga dokładnie ewidencjonować godziny pracy i przerwy za pośrednictwem rejestratorów, niezależnie od ich lokalizacji i czasu.
  • Zminimalizuj wydatki administracyjne, dzięki automatycznym raportom grafików pracy, unikaj błędów i łatwo importuj dane do księgowości płacowej.
  • Bez problemu integruj nasz program Chronos z innymi systemami i programami. To pozwali na łatwą synchronizację danych pomiędzy Chronosem a innymi aplikacjami w Twojej firmie.

Ponieważ nie istnieje uniwersalne rozwiązanie dobre dla wszystkich, opracowaliśmy skalowalny system Chronos RCP , który można dostosować do potrzeb każdego klienta.

W dodatku nasz system zawiera tylko te elementy, które są naprawdę niezbędne. Dlatego mamy nadzieję, że Chronos RCP spotka się z uznaniem naszych klientów i będzie pracował długie lata ku satysfakcji obu stron. Jednocześnie zestaw jest tak przygotowany, by umożliwić samodzielną instalację i wdrożenie.

Zestaw do ewidencji czasu pracy bazuje na programie Chronos RCP w wersji standard, którego funkcjonalność jest wystarczająca dla każdej małej firmy.

Natomiast niezbędna pomoc techniczna i serwis jest zapewniona przez cały czas życia zakupionego zestawu do rozliczania czasu pracy.

zestaw RCP

Kompatybilność zestawu Chronos RCP

Należy podkreślić, że zestaw CHRONOS RCP jest podstawową jednostką niezbędną do budowy systemu zarządzania pracą oraz kontroli dostępu w firmie. Dzięki modułowej budowie zestaw ten może stanowić początek budowy większego systemu obejmującego wszystkie potrzeby firmy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem i czasem pracy. Ponadto, w każdej chwili, można go rozszerzyć o większą ilość rejestratorów, kart lub operatorów programu z dostępem do danych. A także o inne moduły programu CHRONOS RCP i KD oraz o funkcje indywidualne. Można go również zintegrować z wieloma programami kadrowo-płacowymi i KD.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, nasz zespół techniczny CS FMN służy Ci pomocą.

Zestaw CHRONOS RCP Standard zawiera

  • Program CHRONOS RCP Standard, licencja na 1 stanowisko administratora.
  • Rejestrator RCP zbliżeniowy, 1 szt.
  • Karty zbliżeniowe, 30 szt.
  • Instrukcja obsługi.

ZESTAW CHRONOS RCP – PROSTA I SKUTECZNA REJESTRACJA CZASU PRACY

  • Ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
  • Raportowanie tygodniowe, dwutygodniowe, miesięczne.
  • Definiowanie harmonogramów indywidualnych, uwzględnianie obecności, spóźnień, absencji.
  • Dodatkowo możliwość definiowania innych godzin pracy na każdy dzień roku (kalendarze), przydzielanie absencji.
  • I generowanie raportów.
  • Rozliczanie czasu pracy wg dnia, tygodnia, miesiąca, dowolnego okresu.
  • Rejestracja nadgodzin, zaliczanie nadgodzin ręczne lub automatyczne.
  • Możliwość ręcznej edycji danych.
  • Możliwość tworzenia, usuwania i modyfikowanie harmonogramów, zmian oraz kalendarzy czasu pracy na wybrany okres.
  • Obliczanie normatywnego czasu pracy z możliwością rozliczania pracowników pracujących w niepełnym wymiarze godzin.
  • Ponadto logowanie do programu, definiowanie różnych poziomów uprawnień dostępu do programu (np. administrator, użytkownik).
  • Wersja Standard programu jest dla 1-go administratora i 50 pracowników.
  • Dodatkowe stanowiska administratora oraz dodatkowa pula pracowników to opcja którą można w każdej chwili dokupić.
  • Gwarancja producenta 12 miesięcy.
  • MS Windows 7/8/10 – zalecany Windows 7 lub 10
  • System 32 lub 64 bit – zalecany 64 bit
  • HDD wolne miejsce – 1 GB (głównie kopie transakcji)
  • Procesor Intel Pentium 2GHz – zalecany i5 2,5 GHz
  • Jeden wolny port USB 2.0 dla klucza HASP
  • Karta LAN – 100 MB
  • Baza danych – MS SQL Serwer 2008 R2 lub nowszy (500 MB – 2 GB)